Datum:
20.05.21

Veranstaltung

Diese Online-Studienreise wird in Englisch durchgeführt.

Termine mit Führungen auf Deutsch stehen noch nicht fest. Bitte reservieren Sie bereits jetzt einen Platz. Je mehr Interessenten sich anmelden, desto früher können wir den Termin anbieten.

Book a 3-hour online inspiration and study visit and get answers to all your questions about The Hogeweyk Care Concept and the Be Advice Paradigm© in a very effective and efficient way. A great alternative for a visit to The Hogeweyk in person. You will learn about our vision, crucial elements of the concept and our way of thinking. Talk to the founders of The Hogeweyk and ask the questions you always wanted to ask.

Programm

Das Vorzeige-Demenzdorf de Hogeweyk in den Niederlanden

09.00 - 12.00 Uhr

Experience The Hogeweyk online

We take you on an online tour through The Hogeweyk and the concept behind the neighbourhood. You will see how a traditional nursing home has been transformed into an ordinary environment where people with dementia can live with professional support. Learn about our vision, crucial elements of the concept and our way of thinking. An online inspiration and study visit is extremely helpful to form your thoughts on a completely new project to be developed or for example the redevelopment/ transformation of an existing or traditional building/organisation. Confronting, inspiring and informative!

Teilnehmerkreis

Mit der virtuellen Studienreise soll der Erfahrungsaustausch zwischen den verschiedenen Bereichen gefördert werden. Eine heterogene Zusammensetzung des Teilnehmerkreises ist daher beabsichtigt:

An online inspiration and study visit is always tailor-made

Each online inspiration and study visit is completely bespoke. Before we welcome you online, we invite you for an online intake interview. We tailor the programme to your wishes and needs.

We receive interested parties from all fields and branches, including:

  • Directors and managers in healthcare;
  • Entrepreneurs;
  • Government policy makers (including ministers and state secretaries);
  • Doctors;
  • Leaders from sectors other than healthcare looking for inspiration in innovation and transformation;
  • Architects operating in or outside the healthcare sector.
Teilnahmegebühr

295 CHF (zzgl. MWST)

  • A 3-hour programme led by two advisors including at least one founder;
  • An extensive introduction to The Hogeweyk and our guiding principles;
  • Explanation of the Be Advice Paradigm©, the model behind the success of The Hogeweyk;
  • An experience of The Hogeweyk by means of exlusive video’s and photos;
  • Q & A.

After the online inspiration and study visit you will receive a hand-out of the presentation for internal use.

Sonderkonditionen

Mitarbeitende von Pflegeheimen

195 CHF (zzgl. MWST)

Gruppen

Für eine 2. Person aus dem gleichen Unternehmen (gleiche Rechnungsadresse!) reduziert sich die Gebühr um 10 % für die 3. Person um weitere 10 %. Weitere Rabatte erhalten Sie auf Anfrage.

Stornierung

Storno ist bis 4 Wochen vor Beginn des Anlasses kostenlos möglich. Bis 14 Tage vor Veranstaltungsbeginn werden 50 % der Teilnahmegebühr und bei kurzfristigeren Absagen die gesamte Gebühr in Rechnung gestellt. Sie können jederzeit einen Ersatzteilnehmer stellen. Dadurch entstehen keine zusätzlichen Kosten.

Networking

Die Teilnehmenden können sich während des Anlasses austauschen. Ausserdem erhalten Sie auch nach der Veranstaltung die Möglichkeit, sich über eine unserer Plattformen kennen zu lernen.

Anmeldung

Sie können sich über das unterstehende Formular anmelden.

Gerne können Sie uns auch per E-Mail oder telefonisch kontaktieren.

BLEZINGER Healthcare
Eichenweg 5d
CH-6353 Weggis
T +41 (0)41 514 02 00
academy@blezinger.ch

[contact-form-7 404 "Nicht gefunden"]
Partner und Sponsoren

Die Zusammenstellung des Konferenzprogramms erfolgt strikt unabhängig von Sponsoren. Allerdings ermöglichen es uns die Sponsoren, die Konferenz und das Abendprogramm in einem angemessenen Rahmen durchzuführen und so das “Networking” in angenehmster Umgebung anzuregen. Dafür danken wir ihnen an dieser Stelle.